Palveluneliön kotihoitopalvelut saavat huippuarviot27.06.2024
Palveluneliö erottuu edukseen erityisesti toiveiden huomioinnissa, avunsaannin riittävyydessä ja hoitajien ajankäytössä. Asiakkaat kokevat, että heidän tarpeensa otetaan hyvin huomioon ja että he saavat riittävästi apua. Hoitajien riittävä aika asiakkaiden tarpeille on parantanut asiakaskokemusta merkittävästi. Taloudellisesti Palveluneliö tarjoaa hyvän vastineen rahalle, ja asiakkaat kokevat, että heidän rahansa riittävät kattamaan tarvittavat palvelut. Yksinäisyyden tunteen vähentämisessä ja turvallisuuden tunteen lisäämisessä Palveluneliö on myös onnistunut erinomaisesti. Virkistystoiminta, ulkoilumahdollisuudet ja ruoan laatu ovat saaneet erittäin positiivisia arvioita, mikä parantaa asiakkaiden elämänlaatua. Kaiken kaikkiaan Palveluneliön asiakkaat ovat tyytyväisempiä elämäänsä kuin kansallisesti keskimäärin, mikä heijastaa Palveluneliön kokonaisvaltaista panostusta asiakkaidensa hyvinvointiin. THL:n koordinoima kansallinen Kerro palvelustasi -kysely toteutettiin 10.1.–27.3.2024 välisenä aikana. Kyselyyn vastasi yhteensä 24 000 asiakasta kotihoidosta ja yhteisöllisestä asumisesta sekä lähes 19 000 asukasta ympärivuorokautisesta palveluasumisesta. |
27.06.2024 | Palveluneliön kotihoitopalvelut saavat huippuarviot |
27.06.2024 | Huolehdi nesteytyksestä helteillä - tärkeä muistutus ikäihmisille ja heidän omaisille |
23.11.2022 | Palveluneliön kotipalvelulle toiseksi parhaat asiakasarviot Kanta-Hämeen hyvinvointialueella |
17.11.2022 | Sähkökatkoihin varautuminen |