Palveluneliön kotihoitopalvelut saavat huippuarviot

27.06.2024

adasdas.jpg



Kansallinen vanhuspalvelukysely on tuonut erinomaisia tuloksia Palveluneliölle. Asiakkaat ovat monilla mittareilla tyytyväisempiä Palveluneliön tarjoamiin palveluihin kuin koko maassa keskimäärin.

Palveluneliö erottuu edukseen erityisesti toiveiden huomioinnissa, avunsaannin riittävyydessä ja hoitajien ajankäytössä. Asiakkaat kokevat, että heidän tarpeensa otetaan hyvin huomioon ja että he saavat riittävästi apua. Hoitajien riittävä aika asiakkaiden tarpeille on parantanut asiakaskokemusta merkittävästi.

Taloudellisesti Palveluneliö tarjoaa hyvän vastineen rahalle, ja asiakkaat kokevat, että heidän rahansa riittävät kattamaan tarvittavat palvelut. Yksinäisyyden tunteen vähentämisessä ja turvallisuuden tunteen lisäämisessä Palveluneliö on myös onnistunut erinomaisesti.

Virkistystoiminta, ulkoilumahdollisuudet ja ruoan laatu ovat saaneet erittäin positiivisia arvioita, mikä parantaa asiakkaiden elämänlaatua.

Kaiken kaikkiaan Palveluneliön asiakkaat ovat tyytyväisempiä elämäänsä kuin kansallisesti keskimäärin, mikä heijastaa Palveluneliön kokonaisvaltaista panostusta asiakkaidensa hyvinvointiin.

THL:n koordinoima kansallinen Kerro palvelustasi -kysely toteutettiin 10.1.–27.3.2024 välisenä aikana. Kyselyyn vastasi yhteensä 24 000 asiakasta kotihoidosta ja yhteisöllisestä asumisesta sekä lähes 19 000 asukasta ympärivuorokautisesta palveluasumisesta.

27.06.2024Palveluneliön kotihoitopalvelut saavat huippuarviot
27.06.2024Huolehdi nesteytyksestä helteillä - tärkeä muistutus ikäihmisille ja heidän omaisille
23.11.2022Palveluneliön kotipalvelulle toiseksi parhaat asiakasarviot Kanta-Hämeen hyvinvointialueella
17.11.2022Sähkökatkoihin varautuminen